Року 1717, мiс[я]ца мая дня 9.
Предо мною Трохимом Сакуном, атаманом, и при мнi товаришов зацних по вiри годних, бивших немало:
иж, ставши очевисте, Пр[и]цко Назаренко, нi с примусу, а нi з намови, тилко з своей доброй ласки, продал стiнку у вiчност Лукяну Ваченку за готовие гроши, за талярей три, и при всем урядi нашем и гроши отобрал.
Тилко так варую аби нiхто с кревних моих близких и далеких не турбовался у стiнку, а що Лукяну Ваченку волно яко своим добрим як владiти: дати, продати и даровати или на свой пожиток обернути. А могл би хто с кревних моїх бити упартым, на такого покладаєм вини на пана сотнiка – талярей десят, а на вряд наш – талярей пят.
Дiялося тое при людех зацних и вiри годних, напрод: при Кондрати Гайку, при Хвеску Лихолiту, Петру Воловику, и при иних товаришах зацних, и при посполитих людех, при том будучих немало.
Того ж часу и числа продал сад Прокоп Назаренко, так же у вiчность, Лукяну Ваченку, яко и стiнку, аби нiхто не утручался с кревних моїх. Тилко нива една, которую откуповуєт Процко Назаренко от Ваченков, и мовит: и якого часу положу за ниву полталяра грошей, в той час моя нива будет.
По указу пана атамана и їх мови писал Михайло Оберемок, дяк калениковский.
–На подленной тако–
С подленною читал: вахмистр Филип Черников.
Такову подленною крепость з комисиї ревизиялной обратно к себе принял, а на сей копиї росписался козак и житель села Калеников Микита Ваченко, а вмiсто его, неграмотного, по его прошению руку приложил того же села козак Максим Корнiєв.
В копии дописано: –Никиты Ватченка–
ЦГИАУК. Ф. 57. Генеральная опись Левобережной Украины.
Оп. 1 (1765–1769). Д. 199. Л. 100 (№ 61 копия). Рукопись. Подлинник.