Року тисяча сiмсот 14, мiсяця априля, 1 дня.
Ми, Дацко и Михайло Олексенки, жителi плешканювские, ставши явне, очевисте обявляєм:
иж, будучи еще за живота, небожчик Олекса Семенченко, отец наш, з доброй своей волi продал Роману Вацi, жителю калениковскому, лiс, свой власний, непений и нiкому не заведений, стоячий на Супої, в осередку – з єдного боку Семенув Семенчикув, а з другого боку н[а]ш же, за цiну доброї монети коп вусiм.
А в небытности дияка отец наш не давал ему, Роману Вацi, на тот лiс запису – на що тепер ми, помянутиє Дацко и Михайло Олексенки потребуючому Роману Вацi на тот лiс подаем сей наш запис, которим то лiсом волно Роману Вацi владiти, як хотiти: продати и на який хотiти пожиток вобернути. А ми уже, помянутие Олексенки, не повини будем в тот проданий лiс втричатися, анi дiти наши, также из кревных наших як ближних, так и далеких. А на ослушно и не важачого нi в чом того нашего писания покладаєм вини на суд полкови переяславский талярей двадцят, а на вряд гелмязовский – талярей десят, а на вряд с[i]лский – талярей пят.
Дiялося в селi Плешканях в дому Семена Лукяненка, атамана того ж села, при пану Феодору Азi, сотниковi гелмязовскому, при Протасу Конши, атаману городовому, и при жителях плешканивских при: Нестеру Дорошку, Грицку Наливайку, которий и заводця и тоей куплi, при Стецку Ковенi, другому заводцi, и при жителях калениковских Грицку Сакуну, Левку Нагiрному и при Ивану Дипенку, жителю гелмязовскому, и при ином многому товариству, при том будучому.
Року и дня вишписанного.
На подлiной тако:
Писал Григорий Монастырский, на тот час писар гелмязовский
С подлинною читал: вахмистр Филип Черников
Такову подленною крепость з комисиї ревизиялной обратно к себе принял, а на сей копиї росписался козак и житель села Калеников Роман Вака, а вместо его, неграмотного, по его прошению руку приложил козак Максим Корнiєв.
ЦГИАУК. Ф. 57. Генеральная опись Левобережной Украины.
Оп. 1 (1765–1769). Д. 199. Л. 81 (№ 49 копия). Рукопись. Подлинник.